داستان من و مژده

داستانی واقعی

داستان من و مژده

داستانی واقعی

آخر

داستان من و مژده به آخر خودش رسید! 

خیلی از شما پیش بینی کردین!  

خیلی ها اومدن اینجا! 

البته اشتباهی اومده بودن! به خاطر همین هم زود رفتند! 

به خاطر همین هم شاید اثری ازشون نمونده! 

شاید منم اشتباهی اومدم...!

حالا از خاطرات دیروز بگم یا از حال امروز؟

نظرات 6 + ارسال نظر
همدردی وبلاگ پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://hamdardi-net.blogsky.com

درود به شما دوست گرامی

دوست عزیز : در صورت امکان پذیرش تبادل لینک را با ما انجام دهید و ما را با نام همدردی وبلاگ معرفی نمایید و نتیجه را به ما ابلاغ کرده تا ما نیز شما را با نام دلخواه خود لینک و معرفی نماییم .

با تشکر - منتظر حضور گرم شما هستیم

شما هم اشتباه اومدین؟

mxu دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
اشتباه ، درست ، نمیدونم این دو تا واژه شاید همیشه با هم غریب بودن
اما ماییم که بعضی وقتا اشتباه رو درست و درست رو اشتباه میدیدیم
این ماییم که داستان ها رو برای خودمون معنا میبخشیم و آخرشو تعیین میکنیم ؟ واقعا این ماییم !
نمیدونم شاید هم ما نباشیم و ....
بی خیال این تفاسیر
آخر شاهنامه و اول شاهنامه از نظر من خوش....
امیدوارم همه ی معین های دنیا داستان مژده ی خودشون رو خودشون رقم بزنند .
همین و بس

تو هم اومدی رفیق...
اما یه کم دیر رسیدی

mxu دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

جواب دندون شکنی بود .
تمیدوارم هر جا باشی دلت خوش باشه . دنیا که فقط دنیا بوده ، هست و خواهد بود ...
به امیدی که هرگز امید نبود .
حق نگهدار

خوبه تو دندون داری بشکنه...ما که پیر شدیم دندون نداریم

ریحانه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام.من اولین باربود که اومدم اینجا.قصتون اخرش بد تموم شد چرا؟مژده چی شد؟تو ولش کردی یااون؟اصلا اینو بگم اخرشو من نگرفتم.

خودمم آخرشو نفهمیدم

خواهی شناخت یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ

http://asheghe-pak.blogfa.com/
کمی فکر کن دوست من

به چی فکر کنم؟
کی رو خواهم شناخت؟
غریبه بودنت احساس خوبی بهم نمی ده

مژده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ق.ظ

سلام
راستش من گذری اومدم اینجا،اسم منم مژده ست.کنجکاو شدم اون یکی مژده چی شد؟
امیدوارم زد حال نزده باشه.
البته منم زد حال زدم اما همیشه زود جمع و جورش کردم.
خوشحال شدم اومدم اینجا.
بای

امیدوارم پاسخ کنجکاویتو گرفته باشی
بازم بیا اینجا
همچین خوشحال نباش ضد حال میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد