داستان من و مژده

داستانی واقعی

داستان من و مژده

داستانی واقعی

۲۲ بهمن

سلام 

وظیفه خودم دونستم تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز ملی ایرانیان رو خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض نمایم. 

به زودی با فواصل زمانی کمتر این وبلاگ آپ می شود.

بی نظیر ترین هدیه ولنتاین

بعد از مدت ها می خوام داستان خودم با مژده رو ادامه بدم...
البته با تاکید بر این مطلب که دوستان قدیمی دیگه این طرف ها نمیان و کسانی هم که اینجا میان اکثرا برای اهداف دیگه میان
اما توی این پست در ادامه داستان من و مژده می خوام شگفت انگیز ترین هدیه ای رو که تا حالا توی روز ولنتاین داده شده رو براتون بگم...
ولنتاین روزی که خیلی ها برای اولین بار بوسیده می شن و خیلی ها هم برای اولین بار می بوسند
خیلی ها کادو هایی با جعبه های قرمز رنگ می خرند و خیلی ها هدیه هایی جا ربان های قرمز رنگ دریافت می کنند...
سال گذشته اینجا ازتون پرسیدم برای مژده چی بخرم؟
اما نشد که چیزی بخرم...
اما امسال مژده پیش دستی کرد و هدیه ی ولنتاین من رو چند روز زودتر داد...
هدیه مژده اولین هدیه ی ولنتاینی بود که در زندگی دریافت کردم...
هدیه مژده شگفت انگیز ترین هدیه ی ولنتاینی بود که در یافت کردم...
البته من که بار اول هدیه ولنتاین می گیرم...شاید به خاطر همینه که فکر میکنم شگفت انگیزه...
هدیه ولنتاین مژده خیلی ساده بود اما....
مژده برای همیشه ترکم کرد...
به نظر شما من امسال برای مژده چی بخرم؟
پ . ن : این وبلاگ همچنان به کار خود ادامه می دهد؟